2009. december 3., csütörtök

Itt vagyok újra!Remélem csak magamnak!Egy jó adag(vagy több...:))pálinkával a gyomromban,így kicsit másként értékelem a sorsom!
Betöltöttem a harmincat!Nagyon durva!Egyszerűen bele sem tudom gondolni!Ha egy 30 éves emberre gondolok,akkor nekem mindig egy megkomolyodott,révbe ért,felnőtt ember képe jelenik meg!Magamra gondolva pedig egy az életére csak épp készülő 18-20 éves ember jut eszembe!Nem tudom,hogy ezt más is így élte-e meg,de egy biztos:nem élem egy 30 éves életét és ez ha belegondolok,akkor flusztrál!Úgy érzem,hogy újrakalibrálni az életemet már késő,míg a jelenlegi verzió meg kilátástalan!Mit lehet ilyenkor kezdeni!Nem tudom!Ez itt a nagy baj!Itt vagyok 30 évesen és nem tudok magammal mit kezdeni!Adott egy okos,értelmes,tehetséges ember lehetőségek nélkül!Mi a megoldás?Ez a 10 milliós kérdés!Elveszettnek érzem magam,miközben úgy érzem,hogy becsukódtak a lehetőségek kapui előttem és örült vén vagyok!Az én koromban az emberek már megállapodottak,vagyonnal rendelkezőek és céltudatosan élik a nekik tetsző életet!Én pedig most vesztettem el a nekem tetsző életformát,az életem szerelmét és a lehető legmesszebbre kerültem az önálló életterem megteremtésétől!Mi lesz velem?Mi lesz 1 vagy 5 vagy 10 év múlva velem?Hol ér akkor az élet?Vajon az-e a sorsom,hogy a lecsúszottak,hitehagyottak,megkeseredettek életét kell-e élnem-mindezt úgy,hogy tudom,szerencsés körülmények között élhettem volna boldog életet is!Olyan boldogot,mint amilyen idén júniusban és részben júliusban voltam!Külön kegyetlenség az Istentől,hogy én tudom magamról,hogy tehetséges vagyok és ha máshova születek,akkor ezekkel a képességekkel boldog életet élhetnék a jelen pillanatban is,de ezek között a körülmények között nincs lehetőségem a jobbra!Fájdalmas ez,mert meggyőzödésem,hogy az értelmi fogyatékosok biztos,hogy boldogabbak tőlem,mert fel sem tudják fogni a helyzetüket,míg én intelligensen érzékelem az engem körülvevő világot és benne a kilátástalanságomat!Mennyivel jobb a gyogyósoknak,mert ők még egy leszálló lepkének a látványától is földöntúli örömöt éreznek!Most tudom csak megérteni a drogosokat és az alkoholistákat!Nem is biztos,hogy ők gyenge emberek!Lehet hogy ők csak tudatosan választották ezt,mert úgy jártak,mint én!Rájöttek,hogy a boldogság a lényeg!És ha a boldogságot képtelenek elérni,legalább a boldogtalanság szintjét csökkentsék!Márpedig az alkohol és a drog pont ezt teszi!Most jelen pillanatban beszívva jutok el arra,hogy az alkohol elviselhetővé teszi a külvilág kegyetlenségét és az igazságtalanságot!Segít elfogadni a feldolgozhatatlant!A külvilág loosereknek tartja az alkoholistákat,de így a társadalom peremére taszítva,már sokkal jobban érthetők számomra!
Hogy félek-e attól,hogy lecsúszok és alkesszé válok?Igen is meg nem is!Attól félek,hogy nem rendeződik a helyzeten sem rövid távon,sem középtávon!És ebben az esetben rákaphatok a lét elviselhetővé tévő csodaszerére:az alkoholra!Viszont tudom,hogy én fizikailag nehezebben válok függővé,mint egy átlagember!Tehát,ha rendeződne a helyzetem,ha értelmet nyerne a létem,akkor természetesen nem fordulnék a "lételviselhetőségi" szerhez.
A problémám nem is az alkohol körül forog,hanem a kilátásaim körül!Nem látom miként javíthatnék az életkörülményeimen,nem látom miként élhetnék nekem tetsző életet,nem látom mikor alapíthatnék családot megfelelő anyagi háttérrel,stb...Mi lesz velem?Nem akarok lecsúszott emberré válni!
Ma tanúja voltam annak,amikor egy általam sikertelen életűnek tartott ember Marcus Aureliussal példálózott!Iszonyú szar dolog belegondolni,hogy egy okos ember sikertelen az életben és én is az lehetek íg bármikor,ill. ott van a másik véglet,hogy látok sok-sok keceli jómodú,gazdag embert,aki meg akkora paraszt,bunkó,kapafőőd ember,hogy az se tudja,hogy élt a földön egyszer egy Marcus Aurelius(csak a példa miatt irtam,nem azért,mert ez fontos lenne),de akkora hatalommal bír és gondtalan életet él,hogy ez kurva nagy igazságtalanság!Miért engedi az Isten,hogy az értelmes emberek sikertelen,boldogtalan életet éljenek lehetőségek nélkül?Miért nem foglalkozhatok azzal amit szeretek és amihez értek?miért nem buszozhatok és oktathatok?Csakmert nem nyaltam egy büdös kurvának?Miért,miért,miért?Miért ez a büntetés Istenem?
Kérlek Istenem tedd jóvá a bűneidet!Kérlek tégy boldog és sikeres,elégedett emberré!Ezt kérem tőled!Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése