2009. november 28., szombat

sa

még mindig csak ismerkedek ezzel a hülyeséggel,de legalább be tudom már lépni.Közben remélem,hogy Davy is legyőzi már végre azt a fasz svájci köcsög fedexet,akit rohadtul rühellek,mert eddig a mérlegük 12-0! Durva mi?De egyszer minden megszakad remélem,mert már nem sok esélyem van,arra,hogy vmi pozitív egyenleggel zárjam a teniszévet!Siralmas volt ez az év is,mint az összes többi,de talán a jövő év meghozza azt az áttörést,amire már minimum 2006 óta várom!az Isten jól megvárat,bassza meg!Pedig már 2006-ban is későn lett volna a jólét,most meg már egyszerűen olyan dolgok vannak végérvényesen mögöttem,amik soha vissza nem térők már és elbaszódtak,mert nem volt alternatívám a jelenlegi élethelyzetemre!Ha 2006-ban legkésőbb jóra fordult volna a sorsom,akkor mostanra már megteremtettem volna magamnak egy önálló életteret,egy adósságoktól mentes életet és ezzel elkezdhettem volna az oktatás kiszélesítését itt Kecelen is!Ha nem rúgtak volna ki a volántól,akkor erre lett volna esélyem jövőre is,de az már nagyon késő lett volna!Erre mostmeg még arra sincs szemernyi esélyem sem,hogy így 4-5 évvel a kívánatos után ez létrejöjjön!Max. ha visszahelyez a bíróság,de akkor is együtt kell élnek a folyamatos bizonytalansággal,hogy lehet,hogy holnap lesz az újbóli kirúgásom napja!Ráadásul ez még a határban sincs,most novemberben!nincs most semmi,csak a nagy nihil és ez megöli a lelkemet!Ha visszagondolok,hogy milyen jó életet éltem a kirúgásom előtt,hogy a volános évek alatt milyen érett,tudatos és érdekes,laza életet éltem,akkor kis híján megszakad a szívem!Állandóan csak egy kérdőszó zsong bennem:miért????Közben Davy csak nem tud átlépni a saját árnyékán,mert elvesztette a 2. szettet,ezzel természetesen a meccset is el fogja,mert lúzer!Erről jut eszemben,hogy nekem nincsenek önértékelési gondjaim!Tisztába vagyok magammal...folyt köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése