2009. november 28., szombat

Szóval!Ezt a bloggot csak saját magamnak írom egy olyan időszakaszban,amikor lelkileg nagyon tropa vagyok!Ha véletlenül vki ezt rajtam kívül olvassa,akkor szépen kérem,hogy most azzonnal hagyja abba és távozzon,mert nagyon durva gondolatokat szeretnék kiírni magamból!Vmi olyasmire gondolok,hogy úgy csinálok,mint amit tanácsoltak anno József Attilának terápia címén,hogy mindent írjon le válogatás nélkül ömlesztve,ami csak az eszébe jut!Nem tudom,hogy ez manapság a 21. században idejétmúlt terápia-e,de igazából nem is érdekel!szóval nagyon nagy zagyvaságok lesznek itt és ha vki a külvilágból idetéved,tuti,hogy totál zavarodott skizofrén baromnak tart majd,aki mostanában vagyok,annak ellenére,hogy én nem tartom magam annak,de muszáj vmit csinálnom,hogy tartsam magamban a lelket!Bárcsak lenne olyan ember aki kiutat tud mutatni nekem,de sajnos nincs!Problémám nem lelki eredetű,hanem a legreálisabb anyagi,fizikai szükség és erre a mai gazdasági körülmények között nincs megoldás!Ebből eredeztethető a lelki problémám,ami teljesen érthető,csaképp hiába vagyok ezzel tisztába,ha egyszer ez nem vigasztal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése